https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/agrofert-podal-stiznost-na-odlozeni-vysetrovani-vysekani-pacmana-v-poli
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Agrofert podal stížnost na odložení vyšetřování vysekání Pacmana v poli

3.12.2021 17:41 | PRAHA (ČTK)
Pole s řepkou olejkou, Pardubický kraj.
Pole s řepkou olejkou, Pardubický kraj.
Foto | Martin Mach Ondřej / Ekolist.cz
Agrofert podal stížnost ke Krajskému ředitelství policie Ústeckého kraje na rozhodnutí policistů, kteří odložili případ vysekání postavy Pacmana v řepkovém poli u Rovné na Litoměřicku. ČTK to za koncern sdělila Adéla Čabayová. O odložení případu informovala ve středu Česká televize, podle které se policistům nepodařilo vypátrat konkrétního pachatele. K vysekání obrazce se už dříve přihlásila skupina Ztohoven. Na pozemku hospodaří firma Agrobech z koncernu Agrofert.
 
"Letos v květnu se k tomuto činu v médiích přihlásili sami členové skupiny Ztohoven. Policie přitom uvádí, že se jí nepodařilo vypátrat konkrétního pachatele. Vedení poškozené společnosti tak má důvodnou obavu, že tento trestný čin zůstane nepotrestán a protiprávním jednáním jí způsobená škoda neuhrazena," uvedla Čabayová. Zástupci koncernu podle ní již dříve poukázali na rozhovor s jedním z údajných pachatelů, který se k činu přihlásil.

"Jsme přesvědčení, že při existenci takto zachyceného projevu konkrétní osoby, byť měla při reportáži zahalenou tvář, je nezbytné, aby policie takovouto osobu ztotožnila a provedla s ní nezbytná šetření a výslech. Dříve, než se tento skutek takto prošetří, je přinejmenším předčasný závěr, že se nepodařilo zjistit skutečnosti opravňující zahájení trestního stíhání," dodala Čabayová.

Firma s odložením věci nesouhlasí, navrhla, aby krajská policie rozhodnutí o odložení případu zrušila a uložila další jednání. "Pokud se skupina Ztohoven k činu aktivně hlásí, schvaluje ho a propaguje na svém webu, seznam všech členů je snadno dohledatelný na internetu, jsme přesvědčeni, že policie musí konat a ztotožnit konkrétní pachatele. Jak by pak měla konat u trestných činů, kde zúžený okruh možných pachatelů nemá k dispozici pár kliknutími myši?" otázala se Čabayová.

Obrazec se objevil u Rovné na Litoměřicku letos v květnu. Škoda byla původně odhadnuta na více než 350.000 korun. Posekaná byla podle policie část pole o rozloze zhruba sedm hektarů. Případ policie vyšetřovala pro podezření z trestného činu poškozování cizí věci.

Skupina Ztohoven na sebe poprvé upoutala pozornost širší veřejnosti v létě 2007 svým zásahem do vysílání České televize. V pořadu ČT2 Panorama se objevil simulovaný výbuch atomové bomby v oblasti Krkonoš. Poté následovala řada dalších kontroverzních akcí skupiny. V září 2015 stáhli členové skupiny Ztohoven na Pražském hradě prezidentskou vlajku a vyvěsili místo ní velké červené trenýrky na protest proti politice prezidenta Miloše Zemana.


reklama

 
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (130)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 17:54
Myslím, že tu škodu, která vznikla na krajině bez pacmanů, nikdo nikdy nespočítá.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 18:00
Čistě z pohledu "má dáti - dal" jsme si u Babiše skrz neoprávněně čerpané dotace a daňové úniky za reklamu předplatili takových pacmanů hafo
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 18:27 Reaguje na Jakub Graňák
A což kostlivci ve skříni u ministrů, kteří mají býti jmenováni? Zatím to vypadá, že si s Babišem nemají co vyčítat- proč neřvou sdělovací prostředky? Že by se zase měřilo dvojím metrem?
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 18:42 Reaguje na pavel peregrin
Pokud nějaké kostlivce mají, tak je novináři jistě vyhrabou, senzace je senzace. O měření dvojím metrem bych v Babišově případě raději mlčel, nebo si dovedete představit, že by jste si na statku vyvěsil pár banerů a polepil traktor samolepkou se pštrosem, vykázal to jako reklamu za sto mega a do roka nedýchal vzduch cezený přes mříže?
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 19:20 Reaguje na Jakub Graňák
V minulých diskusích jste trefně komentoval původce neviditelné pazoury trhu. AB není nic jiného, než úspěšný podnikatel ve svém oboru, kterému pokřivené vidění světa přineslo hmotné statky. Mimochodem, ač si to mnozí neuvědomují, cinkali klíči pro vzestup právě těmto lidem.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 19:28 Reaguje na Karel Zvářal
Víte, jak to říkal Černomyrdin: "Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky" - holt, kde nic není, ani čert nebere.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 19:30 Reaguje na Jakub Graňák
No... v Česku bylo kde brát, nejznámější vozíčkář to nazval tunelářstvím. Je na to citátů spousta, ale každá generace si tím poznáním musí projít, aby pochopila...
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 19:38 Reaguje na Karel Zvářal
Pravda, tento typ zkušeností je jaksi nepřenosný...
Ale jinak předchozím příspěvkem jste mi připomněl historku z "revolučních" časů:
Tata přišel z práce a vykládal, jak dojičky chtěly založit stávkový výbor - poslal je s tím do prdele, že krávy potřebují podojit a rozhodně nepočkají, než se dámy vrátí z demonstrace
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 19:40 Reaguje na Jakub Graňák
Jasné! Stačí kliknout a krávy sú podojené:-)
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 19:44 Reaguje na Karel Zvářal
On se tomu tehdy smál, ale pak mu docela zatrnulo, když po něm lidi hulákali na ulici, že je "kontrarevolucionář"
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 19:54 Reaguje na Jakub Graňák
Správný revoluciánář by řekl: baby, běžte dom, všecko, co potřebujem, dovezem.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 19:56 Reaguje na Karel Zvářal
:-)
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 20:00 Reaguje na Jakub Graňák
Čemu se smějete? Kdo, když ne Já, kdy, když ne teď?
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 20:09 Reaguje na Karel Zvářal
:-), když já byl vždycky spíš domácí typ:-)
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 20:13 Reaguje na Jakub Graňák
To je na delší debatu, zemědělství se nám tu zopakuje ještě ikskrát.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 20:14 Reaguje na Karel Zvářal
Hezký večer přeju
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 20:13 Reaguje na Jakub Graňák
pardon, tam mělo být "on"
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 20:15 Reaguje na Jakub Graňák
Prostě Děda Mráz udal tón a dodnes se v tom plácáme.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

4.12.2021 09:59 Reaguje na Karel Zvářal
Já nejsem nelítostný, nejsem nelítostný, i mě je líto ptáčka zpěváčka, ale... kdo se blízko mé berly ocitne... už nikdy neprocitne
Odpovědět
sv

3.12.2021 19:43 Reaguje na Karel Zvářal
"Vzestup právě těmto lidem", tedy stbákům, kteří nesestoupili jen si díky známostem nakradli, opravdu ale opravdu nikdo necinkal.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 19:49 Reaguje na
Svatoušku, můžete být v klidu, já ho nikdy nevolil, nicméně za jeho přítomnost v politice jsem rád. Aspoň donutila opostrany ke spolupráci. Jen jsem zvědav, jak dlouho ten slepenec vydrží.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 21:09 Reaguje na Karel Zvářal
Jeho přítomnost v politice nás shodila o možná 20 let zpátky, navíc s fatálně poškozenou obecnou morálkou a státní správou prolezlou korupcí tak, jak to bylo naposled snad za komára.
Odpovědět
sv

3.12.2021 22:08 Reaguje na Karel Zvářal
Chápu, dáváš přednost pitomiovi.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 22:13 Reaguje na
Netrefil, netrefil!-))
Odpovědět
sv

3.12.2021 22:18 Reaguje na Karel Zvářal
Takže volíš ve školce předsedu třídy.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 23:32 Reaguje na
Velká škoda, že nikde nekandiduješ! Takových nul je nám třeba jak soli!
Odpovědět
sv

3.12.2021 23:39 Reaguje na Karel Zvářal
V této roli jsi nenahraditelný. Nemluvě o tom, že tvoje školkovní volby jdou fakt mimo mně.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 20:48 Reaguje na
A když už jsme u toho, byl to obyčejný zpravodaj, jak nás sledují jinde. Myslíte, že dnes můžem bez požehnání mocností dělat všecno svobodně, na základě vlastních rozhodnutí?
Odpovědět
sv

3.12.2021 22:09 Reaguje na Karel Zvářal
Vidím, že jsi bojovník. Ještě bys mohl chránit bureše vlastním tělem.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 22:22 Reaguje na

Příspěvek byl kvůli porušení pravidel diskuze smazán.

Odpovědět
sv

3.12.2021 22:39 Reaguje na Karel Zvářal
Nekoukej do zrcadla když píšeš komentáře. Ohodnotil jsi se ale trefně.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 22:41 Reaguje na
Jasně, na anonymní nulu nebudu mít nikdy:-))
Odpovědět
sv

3.12.2021 22:45 Reaguje na Karel Zvářal
Já ti samozřejmě tvou sebekritiku neberu, ale kvůli mně to fakt dělat nemusíš. Jen uber smajlíky. Vypadáš pak jako hysterická patnáctka.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 22:53 Reaguje na
Četl jsi ten článek, nulo?
Odpovědět
sv

3.12.2021 23:22 Reaguje na Karel Zvářal
Zkus příště místo tapetování nehysterčit nad tím jak burešovi ubližují. Nebudeš pak za jeho podržtakšu. Třeba se pak budeš cítit i na víc než na tu nulu.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 23:26 Reaguje na
Jasné šéfe, blábol jak dycky.
Odpovědět
sv

3.12.2021 23:37 Reaguje na Karel Zvářal
To víme všichni, že blábolíš.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

4.12.2021 00:21 Reaguje na
Bá, někteří to ochotně přebírají:-)
Odpovědět
sv

4.12.2021 13:36 Reaguje na Karel Zvářal
Ano, někteří ti nastavují zrcadlo.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 21:07 Reaguje na Karel Zvářal
AB není žádný "úspešný podnikatel", ale řadový gauner a tunelář.
Chybou naší nedokonalé demokracie je, že nebyl dávno odchycen a zavřen do kriminálu. Až Nečasova vláda po těchto megazlodějích šla, odaskákal to čudla Rath.
další byl na řadě Bába. Asi proto byl spáchán na Nečase ten policejní puč.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 21:33 Reaguje na Pavel Hanzl
Pane Hanzle, nemám ambice soupeřit s kafemlýnkem, řeknu vám ale jedno. Slyšel jsem část soudního jednání s tunelářem, který prodrbal 600 mega, neprokázali mu nic, vše bylo v rámci "podnikatelského rizika".

Vedle toho je čapák slabý odvar, ale jako téma k nekonečnému žvanění dobré. Další nechávám bez komentáře, stačilo mi, jak Nečasova "protikorupční" vláda hned v prvních dnech řešila Drobilovu kauzu (vs. Michálek) s předraženou pražskou čističkou (6 místo 3 mld.). Vaše selektivní vidění je a) obdivuhodné b) do nebe volající. Vy si z toho vyberete a), já, s dovolením, b).
Odpovědět
sv

3.12.2021 22:43 Reaguje na Karel Zvářal
ANo, na nekonečné žvanění jsi jistě odborní. Mohl bys začít třeba ukradeným agrofertem a lovochemií a miliardovými úplatky a miliardovými škodami při čučkařově přivatizaci unipetrolu za burešovo aktivní účasti.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 23:08 Reaguje na
Svatoušku, věř mi nebo né, já Babiše nestvořil. Jen jsem rád, že místo Santy a Miloše se v politice objevil někdo jiný, neméně dráždivý, avšak skutečně úspěšný podnikatel.

Zákony jsem rovněž nepsal já, ani nejsem soudcem, jen pobaveně sleduji to hemžení davu, jestli ano, nebo ne.

Ano, bohatnout lze různě, já mu ale jeho statky nezávidím. Mně stačí kus obecního lesa, kde se můžu svobodně vyprdět a pozorovat opeřené přátele, a z podobných nul mám leda tak... (víš co).
Odpovědět
sv

3.12.2021 23:35 Reaguje na Karel Zvářal
Co si tvoříš na písečku je jen tvoje věc. To jsem tady fakt neřešil a nehodlám řešit. Jen tě upozorňuju, že výše jsi žvanil něco o tunelu za miliony ale škody za miliardy napáchané burešem a jeho manažerská schopnost, na úrovni stáda opic, kterou ve vládě předvedl, z bureše podle tebe dělají "úspěšného podnikatele". Trochu schíza. A opět, co děláš v lese, když se vzrušíš z toho kolik toho bureš nakrad a napáchal škod je jen a pouze tvoje soukromá věc. To jsem fakt nepotřeboval vědět.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 23:38 Reaguje na
Mě zase nezajímají tvoje fobie, jasné?
Odpovědět
sv

3.12.2021 23:41 Reaguje na Karel Zvářal
Fobii má z tvých lesních tužeb po burešovi. Příště si to prosím nech pro sebe.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 23:48 Reaguje na
Opakuji, četl jsi ten odkaz?
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 23:58 Reaguje na
Proč bych si měl něco nechávat pro sebe? Nejsem sobec. Mně je bližší ten nejnižší lesní tvor, než nějaká anonymní zakomplexovaná nula.
Odpovědět
sv

4.12.2021 13:41 Reaguje na Karel Zvářal
Opakuji, nežvaň nesmysly, které si navzájem odporují a nebudeš muset tapetovat další. Tvoje zofilní úchyla je další věc, kterou fakt nikde nemusíš sdělovat. Mně jako informace o tobě úplně stačí to, že neumíš napočítat do víc než nuly.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

4.12.2021 13:52 Reaguje na Karel Zvářal
Úspěšný podnikatel se pozná podle toho, že něco vybuduje, aspoň vlastní firmu. Co vybudoval Babiš???
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

4.12.2021 13:42 Reaguje na Karel Zvářal
Tady je jeden zcela podstatný rozdíl. Nevím, jaké kvality mají naše soudy, ale čapák i tunely na EU dotace byly vyšetřeny velmi pečlivě OLAFem i audity EU a byly JEDNOZNAČNĚ označeny za podvod.
Drobil versus Michálek byla dost osobní lapálie a žádné miliardy tam nelítaly, nelítalo tam vůbec nic.
Hlavní zločin byla stále omílaná věta z odposlechů, kde Drobil Michálkovi řekl: "buď s tím jděte na policii, nebo držte hubu".
Za tohle někoho odsoudit prostě nejde.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

4.12.2021 13:51 Reaguje na Karel Zvářal
Pane Zvářale, já velmi odděluji mediální a skutkovou podstatu věcí.
U nás se v rámci hybridní váky objevila série parakorupčních kauz, kde žádná korupce nebyla a soudy to vyhodily.
Namátkou Morava, IZIP, Čunek, Promopro, registr vozidel, Drobil, Casy, Bárta, nejtvrdší byl Nečas - Nagyová. Vše proti demokratickým vládním stranám.
Poslední a velmi hezký nesmysl tohoto typu nebyl proti ODS ale ČSSD a jmenoval se lithium.
Zajímavé je, že jak přišel k moci soudruh, jako když utne.
Odpovědět
DV

DV

4.12.2021 12:48 Reaguje na Karel Zvářal
Kdyby nebylo sajrajtu vašeho ražení, nebylo by třeba Vás dostat od válu. A úloha řinčení klíčů spočívala v tom, že řinčilové se snažili, aby si jich nový establishment všiml, a rozdal jim pašalíky. Vy jste také úporně řinčel, když už bylo jasné, že ti bolševici půjdou od válu tak jako tak, že?
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

5.12.2021 13:23 Reaguje na DV
S anonymními paravicovými bolševiky odmítám vést diskusi v jimi nastoleném hulvátském tónu na úrovni IV. cenové.
Odpovědět
DV

DV

4.12.2021 14:26 Reaguje na Karel Zvářal
Co je podle Vás neviditelná pazoura trhu? Chcete říci, že vy ve své osobní spotřebě se nechováte tržně? Já i sem přes ten monitor cítím puch z vašich nemytých pazour, vy jste takový tržní asociální hnusák, že jste sem namatlal příspěvek na zařízení, které smontovala nějaká třináctiletá čínanka za pár hrstí rýže denně, čili jste zcela bezcitný tržní hnusák, a vaše smradlavé tržní a trhací pazoury vedla právě ta neviditelná tržní síla.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 18:44 Reaguje na pavel peregrin
Mimochodem, nemyslíte, že by babiš byl první, kdo by ty kostlivce řádně, skrz jím vlastněnou polovinu tuzemského mediálního trhu vytěžil?
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 19:49 Reaguje na Jakub Graňák
To se vše může stát.Mě jde spíš o to, jestli jsou lidé tak naivní, hloupí či ideologicky zaslepení, když věří na čisté politiky, kteří jim přinesou spásu a tak volí a volí a sliby se slibují a blázni se radují.
Osobně bych volil politika, který by se před lidi postavil a řekl by: Volte mě, protože se chci mít dobře, nahrabat si a za čtyři roky po mě potopa." Toho bych volil, protože ten jediný by nelhal!
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 19:55 Reaguje na pavel peregrin
Myslím, že většina lidí naivní není, tady jde spíš o to aby jim ta špína netryskala ze všech tělesných otvorů.
Alespoň takhle to mám nastavené já
Odpovědět
pp

pavel peregrin

4.12.2021 19:08 Reaguje na Jakub Graňák
Ale je, protože jinak by hloupě nevolili jen ze zaslepenosti- copak si myslí, že ti noví jsou lepší než Babiš?
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

4.12.2021 19:44 Reaguje na pavel peregrin
No myslím, že Babiš to posunul na novou dosud nevídanou úroveň
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

5.12.2021 09:35 Reaguje na pavel peregrin
Faktem je, že když premiéroval Zeman jsem si myslel, že horší to být už nemůže. A pak přišel Jyrka Paroubek.
Ale dnes to vypadá výrazně lépe, jen aby nám to vydrželo. Špinavci niky nespí.
Odpovědět
sv

3.12.2021 22:10 Reaguje na pavel peregrin
To jsme viděli naposledy u bureše.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

4.12.2021 19:09 Reaguje na
A uvidí to i u "nových"- je to jen otázka času.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

5.12.2021 09:33 Reaguje na pavel peregrin
Vy jste si asi vůbec nevšiml, že v devadesátkách jsme měli ve vedení státu politiky, kteří totálně překopali ekonomický i politický systém země tak, že funguje velmi dobře ještě za 30 let a vděku se jim dostalo takového, že národ na ně kydá špínu.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

3.12.2021 19:40
Nehodnotím, co Babiš napáchal. Od toho jsou soudy a zákonodárci, kteří
schválili zákony, které tu činnost umožnily. Policii nevyčítám odložení
případu, pokud schází důkazní nouze, ale samotné partičce Ztohoven
vyčítám zbabělost se k činu doznat oficiálně na policii. Zbabělec není
bojovník, ale pouhý křivák, který se bojí hájit svůj čin před soudem.
Bojovník se hrdě ke svému činu hlásí, hájí ho a nese následky svého
činu. Takže ne Ztohoven, ale Sto..ven za pokálení kalhot ze strachu
před zodpovědností.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 19:42 Reaguje na Břetislav Machaček
"Bojovník se hrdě ke svému činu hlásí, hájí ho a nese následky svého činu." - no tak vidíte, jak se ke svým činům postavil Babiš? To je hrdina že?
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

3.12.2021 20:41 Reaguje na Jakub Graňák
Nepřekrucujte! Babiš se hájí a nehlásí se maskován ke
svým činům. Je nutno mu to dokázat a soudu odsoudit.
Ztohoven se k tomu v masce "hrdě" hlásí, ale že by se
k činu přihlásili a hájili před soudem, tak na to jim
odvaha schází. Babiš vypovídá, má možnost i nevypovídat
a jakkoliv se hájit, pokud tím neporuší zákon.
"Hrdinové" ze Ztohoven se přiznají v masce pouze
novinářům, ale nemají odvahu se hájit před zákonem.
To jen tak, abyste se naučil rozlišovat obhajobu
před soudem od obhajoby v tisku v masce bez soudu.
Nepleťte sem osobu blízkou, neboť něco jiného je
zbabělost viníka a zbabělost "hrdiny". Zbabělý
"hrdina" není hrdinou a nekryje osobu blízkou,
pokud je pachatelem sám. Já ty "hrdiny" nechám
soudit soudu a pouze odsuzuji tu zbabělost a
že jakýkoliv čin poškození cizího majetku je
třeba vyšetřit a soudit. Chce to pouze trochu
toho právního povědomí.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 20:52 Reaguje na Břetislav Machaček
Kdy byl Babiš postaven skutečně před soud, aby se mohl obhájit??
Co melete za nesmysly "Babiš vypovídá, má možnost i nevypovídat
a jakkoliv se hájit, pokud tím neporuší zákonů. Napište kdy se tohle stalo v nějakém skutečném podvodu.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

3.12.2021 21:21 Reaguje na Pavel Hanzl
Chodí vypovídat a souzen bude soudem ,až se
případ k soudu dostane. Nikde nepíšu o tom,
že byl postaven před soud. Hájí se svými
výpověďmi na policii. Já do spisů na rozdíl
od VÁS nenahlížím a tak nevím, zda se jedná
o podvody a vím pouze to, že případ není
dosud předán soudu.
Myslete, než něco napíšete (namelete).
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 22:11 Reaguje na Břetislav Machaček
Napište, k jaké kauze chodí k soudu vypovídat. To by mě skutečně zajímalo, těch trestních oznámení jsou desítky a třeba 800 miliónový tunel na EU dotace se ještě ani neuveřejnil.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

4.12.2021 09:33 Reaguje na Břetislav Machaček
Pane Macháčku vy máte silně vyvinutou schopnost naběhnout si přímo na vidle. Přikládám doušku o tom jak se mýlíte a o tom jak ten vámi deklarovaný metr měří každému jinak, což je mimochodem pro tuto zemi velmi nelichotivou vizitkou:
jistě si pamatujete na historii celého případu ptačí hnízdo, či jak se ten pazblicht jmenuje. Chronologicky: Babiš: "Nevím komu to patří" - "Patří to nějaké firmě z holdingu" - "Patří to mojim dětem" (jistě jen shodou okolností prohlášeným za nesvéprávné) - přitom stejně jako v případě stahoven existuje obrazový a zvukový záznam kde Babiš pyšně prohlašuje (a to bez masky) že to je nejlepší projekt, který v životě udělal. Jistě sám uznáte, že už jen toto by mělo stačit k tomu aby se měl obhajovat před tribunálem, v případě Stahoven to považujete za dostatečný argument k tomu, aby stanuli před soudem. Proč tedy tvrdíte, že jeden na základě nahrávky kde se přiznává, že to udělal, má před soudem stanout a druhý, který udělal totéž, má "právo" lhát a vykrucovat se jako červ a vy to ještě nazvete "hrdinstvím"?
O tom, že ty různé stamiliony na dotacích brala Babišova nefirma nezákonně rozhodlo už x orgánů, přesto jsem se nikde nedoslechl, že by kdokoli tyto nezákonně čerpané prostředky=ukradené prostředky vymáhal. Proč? A sám i odpovím - protože na ministerstvu financí sedí Babišova podřízená (mimochodem tchýně panáčka,který radši podepsal dohodu o vině trestu: https://neovlivni.cz/zaplatil-tak-se-zet-ministryne-vykoupil-z-kriminalni-kauzy).
Stejně tak je tomu i v případě daňových úniků skrz ptačí hnízdo v řádech stamilionů, kdy německé úřady zaslaly podnět k FAU, který shodou okolností tehdy vedla jakási Schillerová, která prohlásila, že se nic nestalo. Přitom se všichni odborníci na reklamu shodli, že za takové peníze by se dala plakátama a reklamníma spotama v televizi a rádiu na celý rok saturovat celá republika. V tomto případě "byly tyto prostředky vynaloženy" na pár hektarech jakési farmy kam tehdy skoro nikdo nechodil - patrně byly asi ty reklamy z ryzího zlata posázeny diamanty.

Závěrem drobná filosofická úvaha: Hitler, ani Stalin také nikdy nebyli souzeni před soudem - přesto mi jistě nebudete odporovat v tvrzení: "Hitler a Stalin byly jedny z nejhorších zrůd v dějinách lidstva a zasloužili by stanout před nabílenou zdí". I jich, stejně jako Babiše se totiž lidé kompetentní k tomu je obžalovat a dostat před soud báli. To je totiž ten důvod proč Babiš ještě nebručí, strach kompetentních, že příjdou o teplé místečko
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

4.12.2021 16:57 Reaguje na Jakub Graňák
Na vidle jste si naběhl vy. Pokud ho někdo viní,
tak má právo se JAKKOLIV hájit a to i lží. Lhát
nesmí pouze svědci, ale obviněnému musí lež soud
vyvrátit. U Ztohoven není koho vyslýchat a ani
se nemohou hájit, pokud nemají odvahu se veřejně
k činu přiznat. Přihlásili se tajně novinářům,
kteří tají jejich identitu podle tiskové zákona. Policie tak nezná jejich totožnost, nemá koho obvinit a soud koho soudit. Jejich hrdinstvím je nakonec zbabělost hájit se před soudem. To co popisujete vy jsou klasické případy s trestním oznámením, šetřením trestného činu a po vyšetření by mělo následovat převzetí případu státním zástupcem a vznesení obvinění. Pak by měl být
soud a rozsudek s trestem. Případ toho pole s pajdulákem má zcela jiný výsledek, protože po ohlášení trestného činu tu je bezvýsledné
pátrání po pachateli a odložení případu z důvodu neznámého pachatele. Toto je setsakra rozdíl těch vámi zmiňovaných kauz, které jsou v různém stupni rozpracování a buď pokračují a nebo jsou rovněž odloženy pro nedostatek důkazů. Mi je lautr putna
jak by měli být údajní pachatelé u toho pole
potrestání. Mi pouze vadí, když si někdo před novináři a potažmo občany hraje v masce na
hrdinu, ale není se schopen ze zbabělosti
hájit před zákonem. Nezkoumám morálku
Babiše a ani jeho společníků, protože to
není předmětem činu o kterém je článek.
Článek je o poškození majetku ke kterému
se nemá odvahu přihlásit viník, který si
ale hraje na hrdinu před novináři. Chápu
vaše zaujetí Babišem, ale omlouvat tento
čin revanšem je z pera soudce Lynče a ne
podle trestního práva naší republiky.
Když vám rozbiju okno, tak mě můžete
žalovat, ale nesmíte mi to odplatit
rozbitím mého okna. Chápete to?
Jinak pokud se Babiše někdo z PČR
a soudů bál, tak se už asi bát nemusí
a může soudit podle zákona. Otázkou
pak ale je, zda se jedná o nezávislého
vyšetřovatele, st. zástupce, nebo soudce,
když je "závislý" na funkci a hájí zákon
podle zadání politické reprezentace. To
je ta hra na nezávislost, kterou kritizuji
a která má podobu politickou, společenskou
a taky finanční. V těchto případech to
pak je závislost a nikoliv nezávislost.
Nevkládejte mi do úst tvrzení, že je Babiš
hrdina. To jsem nikde nenapsal. Já psal to,
že se při obvinění jakkoliv hájí. To se mohou
i hrdinové ze Ztohoven, ale oni nemají odvahu
se ani oficiálně hájit. Přiznat se v utajení
není hrdinství, ale zbabělost. Je to stejné,
jako vás nenávidět, rozbít vám okno a anonymně
se k tomu přiznat. Je to přiznání zbabělce,
který se proti vám bojí veřejně vystoupit
a bojuje s vámi tajně a zbaběle.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

4.12.2021 20:27 Reaguje na Břetislav Machaček
prvně jedna věcná: nechcete něco udělat s formátem vašich příspěvků? Nevím jak to děláte, ale vaše příspěvky jsou vždycky jaksi rozhozené (nevím jestli to píšete na mobilu, nebo někde ve wordu).
A teď k věci: rozhlédněte se kolem sebe, ohánět se zákony ve situaci, kdy stát není ochoten vymáhat platná pravidla, Ať už jde o situaci v dopravě, nebo např v současné epidemické situaci, kdy stačí z vánočních trhů škrtem pera udělat "jarmark" a všichni jen krčí rameny, je prostě nemožné. Policajti řeší přestupky domluvou, co to k..va je? Takže jediným benefitem pro jedince dodržující pravidla je, že na ně nebude policajt dělat tytyty? A hajzlovi, který se pravidlům směje nic nehrozí. Tahle situace tu začíná nabývat charakter tzv. padlého státu. Už si připadám tak trochu jako idiot v situacích kdy po cestě do Ostravy jsem na rudné jediný z několika stovek řidičů, který jede předepsanou rychlostí.
Původ tohoto stavu je nutno hledat už v dobách, kdy byli lidi "posíláni na uran" za takový zločin, jako je vlastnění 5 ha pole, pokračovalo to privatizací, kdy ti samí, co posílali lidi do těch dolů, bez zkrupulí kradli (z této sorty pochází i Babiš). Tahl ehistorie téhle země, kdy jedni a titíž první okradli soukromníky ve jménu státu a pak okradli stát ve jménu sebe sama. Jak pak můžete očekávat ode mě, že prostě a jednoduše neprohlásím, že Babiš dostal přesně tu samou meducínu, kterou ordinuje jiným. A to stohovňáci udělali, využili díry v zákoně a smějou se mu do xichtu úplně stejně, jako se směje on mě.
Babiš určitě není první takový ksindl, který tu kdy byl, ale povýšil tuhle disciplínu na novou, dosud netušenou úroveň. Vemte si jenom tu situaci s koronou, spodinu zavřou doma a sami si z pravidel, které sami zavedli, dělají dobrý den. Já nemůžu přejet z okresu do okresu a Monča si vyrazí na nákupy do Dubaje. Jeden můj bývalý kolega na to měl krásné a velmi výstižné přísloví: "Kdo chce jiným svítit, sám musí zářit" - a v tom člověk Babišova ražení totálně selhává a je to vidět i na celkové vůli celé společnosti se vůbec jakýmikoli pravidly řídit. A nežijte v představě, že je to pro mě nějaká ideologická záležitost, stejně jako Babiš se mi příčí Klaus, Zeman a všichni ostatní, kteří svým "příkladem" dovedli úroveň právního státu v této zemi do takovéhle žumpy.
Odpovědět
MK

Majka Kletečková

4.12.2021 21:31 Reaguje na Jakub Graňák
Ano, 1*.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 19:53 Reaguje na Břetislav Machaček
Mimochodem to máte stejné, jako s osobou blízkou v silničním provozu. Jak jednoduché by to bylo, kdyby byl za ty přestupky odpovědný majitel vozidla... myslím, že by se skutečný viník ve většině případů přišel doznat sám, ať už po průplesku majitelem, nebo bez něj
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 20:50 Reaguje na Břetislav Machaček
Na Babiše byly podány snad desítky trestních oznámení za dost těžké zločiny. Zkuste vysvětlit, proč se žádný nikdy nedostal k soudu. Že by "důkazní nouze" i v případě, že OLAF všechny důkazy předal našim OČTŘ s jasným stanoviskem PODVOD??
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 21:01 Reaguje na Pavel Hanzl
Budoucí ministr spravedlnosti je rovněž v hledáčku policie, udávání je v Česku národní sport, a on to také tak bere. Že za celou dobu ve fci premiéra svou pozici obhájil, svědčí o jeho urputnosti (což sám prohlašuje), tak o dobré práci právníků, kteří jeho konání vměstnávají do patřičného rámce.

Někdejší idol privatizace Viktor K. zmizel v propadlišti dějin. Na post premiéra by neměl ani náhodou, takže máme to, co většina národa zvolila. A že AB to v Bruseli s obhajobou (nejen) jádra umí, z něj dělá nepředposranou figurku, jaká je v Česku běžně k vidění.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

3.12.2021 21:45 Reaguje na Karel Zvářal
Ono i o tom to je, že moc soudní naráží na moc
peněz a možná i moc politickou, ač se tváří
nezávisle. Já neznám "nezávislého" člověka.
Každý má to své přesvědčení jak politické, tak
náboženské, společenské, majetkové atd. Každý
tak tíhne k sobě rovným a podle výše odměny.
Nezávislost nejvíce omílají ti, kteří jsou
závislí na situaci, která jim vyhovuje. Po
změně budou mluvit o závislosti a zaujatosti.
Tak nějak se dá popsat nezávislost kohokoliv
na čemkoliv. Za to jádro mu tleskám, protože
se obávám, že je posledním, kdo se nebojí jít
s kůží na trh. Pokud se tak zachová i Fiala,
tak mu zatleskám taky, ale obávám se, zda
bude mít tu odvahu a tak by bylo dobré, aby
to ještě stačil s Makronem prosadit Babiš.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 22:15 Reaguje na Břetislav Machaček
Babiš neprosadí ani ťok, protože v Eu je totálně provařená figura, což z nás dělá spolu s parapresidentem evropský bazmekistán.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 22:51 Reaguje na Pavel Hanzl
Podívejte se, jak dlouho trvá u sousedů sestavení vlády. Proč asi? Takže to vaše paražvanění je jen klasický folklór. AB si vedl ze všech našich premiérů nejlépe, a to nejen proto, že ovládá světové jazyky, ale rozumí ekonomice.

Mimochodem, daňové ráje nejsou jeho výmysl, jen opět opět využil příležitost. Takže ta chyba je v paraunii, kde si všichni jsou si rovni jen Naoko.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

4.12.2021 17:49 Reaguje na Karel Zvářal
Rozumí ekonomice tak, že nasekal největší dluh v historii ČR. Velmi lhal, že jsme "best in covid" a byli jsme pátí nejhorší ze 155 zemí. Lhal vždy a všude, vlasní děti zatáhl do svých špinavých kšeftů s čapákem tak, že jim hrozí dlouhé kriminály.
Rozkradl EU dotace v hodnotě asi 800 miliónů, zkorumpoval státní správu tak, že "klekala" na vybrané firmy, zničil stovky poctivých podnikatelů zajišťovacími příkazy. Atd. atd. atd. třeba Bečva, atd.
Odpovědět
PP

Petr Pekařík

5.12.2021 11:23 Reaguje na Pavel Hanzl
Padni komu padni. Ta zášť vypadá,že Vás snad vyhodil z práce nebo na práci nepřijal. Nejlepší v Covidu jsme v té době skutečně byli , situace se bohužel mění a to i dnes. A dluhy nasekaly vlády celého světa. Vy jste génius , Vy byste při těch omezeních( a ty raději vůbec neudělal) byl snad ještě v plusu. A teď ještě tu O Smolíčkovi prosím
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

5.12.2021 16:50 Reaguje na Petr Pekařík
Dluhy nasekal snad největší v Evropě, taky jsme měli nejdelší lockdowny (hlavně ve školách) a taky jsme měli nejvíce mrtvých na počet obyvatel.
Rakušáci z covidového dluhu asi 60% vyplatili postiženým lidem, u nás to nedělá ani 30%. Navíc se neskutečně nabalíkoval na předražených testech z Číny, když před tím zablokoval naše výrobce, atd. atd. už by mělo padnout taky jemu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 22:12 Reaguje na Karel Zvářal
Fakticky u nás existuje politik, který natuneloval přes sto miliard majetků ve stovkách firem , které získal většinou "nepřátelským převzetím"??
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 22:39 Reaguje na Pavel Hanzl
Vy jste nepochopil to poselství, že lidé ho volili proto, že si už nepotřebuje v politice nakrást, protože má dost. Zbytek máte jinde, jak jste již stihl proletět.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

4.12.2021 13:58 Reaguje na Karel Zvářal
Ten člověk je psychopat (psychiatr Honzák) a musí krást pořád a vždycky, peníze ho nezajímají. Jako alkoholik musí do sebe lít jakékoliv svinstvo, i když ví, že mu to škodí, on musí lhát a korumpovazt, i když mu to škodí také. Přikladem je otrávená Bečva.
Odpovědět
PP

Petr Pekařík

5.12.2021 11:27 Reaguje na Pavel Hanzl
On tu Bečvu otrávil ? Víte asi něco , co ani PČR ne. Ta šup up , podat oznámení , je to vaše zákonná povinnost. Aha , ono to je z Rádia Jerevan , Máńa to povídala v Konzumu. Máte jaksi důkazní nouzi.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

5.12.2021 16:45 Reaguje na Petr Pekařík
K Bečvě byla zřízena parlamentní vyšetřovací komise a ta zjistila tak závažné přehmaty, že její mluvčí pan Gazdík jasně řekl, že by se mělo vyšetřování rozšířit o zločinné spolčení.
Navíc sleduji celou kauzu od začátku a třeba lidé z Povodí dělali rozbory hned první pondělí (to byly ty, co se jako vůbec neodebíraly).
Doufám, že to bude konečně skutečně vyšetřeno a předáno soudu.
Kostlivců nám soudruh nechal plný kamión.
Odpovědět
PP

Petr Pekařík

5.12.2021 11:25 Reaguje na Pavel Hanzl
Vlastně každé převzetí firmy je nepřátelské. Ne každý s ním může souhlasit. A zrovna o těch, co si stěžovali ( pan podnikatel z Vysočiny) už se taky napsalo dost.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

5.12.2021 16:39 Reaguje na Petr Pekařík
Hluboký omyl. Firmy se běžně prodávají a kupují, žádné nepřátelství v tom není.
On firmy regulérně kradl.
Víte vůbec co je to zajišťovací příkaz a co znamená když někdo řekne "naši na to klekli"??
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

3.12.2021 21:07 Reaguje na Pavel Hanzl
Na to se ptejte policie a soudů. Vy a ani já nejsme
policie a ani soud. Vy už sice odsuzujete, ale já ne,
protože na rozdíl od vás ctím presumpci neviny, dokud
není dotyčný odsouzen. Bez soudu soudily davy po válce
a v padesátých létech, ale poslední slovo měl i tehdy
soud. Nehodnotím jak, ale byl to soud a ne Hanzl, Eliáš
a Ztohoven. Vaše názory nejsou právem, ale nezákonným
rozsudkem bez řádného soudu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 22:18 Reaguje na Břetislav Machaček
Informací máme dost a realita je jasná. Policie všechny trestní oznámení založí a neráčí je vůbec vyšetřovat, pokud je po asi osmi!!! letech donucena to fakt uzavřít, zablokuje to Šaroch (státní zástupce).
Biogbít klídek, megatunely jedou dál....
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

4.12.2021 19:22 Reaguje na Břetislav Machaček
Jděte se raději podívat před barák zda na vás neútočí nějaký ekologista, brepto. :-P
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 20:18
Ježíš. A co? Tak si Bureš nekoupi drbatko ze slonoviny. Však mu to stát vynahradí na dotacích. Stejně jako s tou linkou na chleba, kterou už dávno má v Německu. :-)
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 20:56 Reaguje na Petr Eliáš
Nic. Naše země se za jeho bačování propadla o výrazný kus a půlbiliónov zásek je jen to nejmenší.
Dnes nejsou lidi, nejsou řemeslníci nejsou celkem normální věci.
Proč?
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

3.12.2021 20:57 Reaguje na Petr Eliáš
Můžu vám pane Eliáši přijít třeba rozbít okno? Pak se k tomu
v masce přiznám tisku, který musí chránit zdroj informací
a policie vám oznámí, že případ odkládá. Jste pojištěn na čin neznámého pachatele a nebo ho bude pojišťovna požadovat? Dotace
jsou určeny na produkci, ne na její svévolné ničení a kdo si
co za svůj zisk koupí je pouze starost závistivých lidí. Máte podivný způsob uvažování, pokud jde o majetek různých osob.
Jednomu se může majetek ničit a druhému ne? A nebo taky?
Odpovězte bez ideologických předsudků a na základě práva.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 21:11 Reaguje na Břetislav Machaček
A víte, že bába spálil třeba jen Radovi pšenici před sklizní za 3.5 miliónu??
A kdo byl za to souzen a kdo tu škodu zaplatil??
Nemáte náhodou ten metr úplně naopak??
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

3.12.2021 21:29 Reaguje na Pavel Hanzl
Já u toho nebyl a asi ani vy a opakovaně říkám,
že postup je následující: policie, státní zástupce,
soud. Nikdy to nebude pouze ČT, Rada a Hanzl
Na to vemte jed a neodsuzujte bez řádného soudu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 22:06 Reaguje na Břetislav Machaček
U nás je zkorumpovaná policie (třeba Bečva by mohla vyprávět), zkorumpovaní jsou i státní zástupci (takový Šaroch je zcela typický případ) a k soudu se to nikdy nedostalo. Stačí??
Odpovědět
PP

Petr Pekařík

5.12.2021 11:29 Reaguje na Pavel Hanzl
No , já to slyšel jinak. Pokud mi půda nepatří a zaseju , tak se nesmí divit , že to přijede někdo opravit. Je mi líto toho zrna , to je dar.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

5.12.2021 16:34 Reaguje na Petr Pekařík
On zasel na pronajaté půdě a měl na to řádnou smlouvu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 21:02
To je naprosto neskutečné. Drzost těchto darebáků skutečně nemzná mezí!!

Co kdyby se napřed uzavřel případ sedláka Rady, kterému Babiš spálil pšenici před sklizní za 3.5 miliónu korun a ještě si na to pole vyčerpal dotaci??
Vše je tam jasné, traktorista byl vyslechnut policií, jasně přiznal, kdo mu to nařídil, soudní znalec škodu ocenil, je to možná 10 let.
Jak to, že to není dávno u soudu?
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

3.12.2021 21:30 Reaguje na Pavel Hanzl
Darebák je hlavně ten, který bez soudu odsuzuje kohokoliv jiného.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

3.12.2021 22:07 Reaguje na Břetislav Machaček
Nekličkujte a napište, proč to teda neřešil soud, když Rada podával několik trestních oznámení a vše je doložené.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

3.12.2021 22:41 Reaguje na Pavel Hanzl
Nekličkujte a napište koho viníte z nečinnosti
a proč jste na něho nepodal trestní oznámení.
Pouze tady prudíte a soudíte bez soudu. Tak
podejte to trestní oznámení pro nečinnost a
rozjeďte tu mašinerii podle vašich představ.
Psi štěkají a karavana kráčí dál. Tak nějak
vypadá vaše kritika Babiše a vám podobných.
Otázkou je proč ti psi štěkají a zda to není
jen tak z dlouhé chvíle. Jinak už končím s
touto diskusí, protože to štěkání nelze
ohodnotit jinak, než jako zcela neúčinné,
vzhledem k té kráčející karavaně.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

4.12.2021 14:03 Reaguje na Břetislav Machaček
Těch trestních oznámení je podaná celá řada a hlavně od poškozených. A proč se to nikdy nedostalo k soudu??
Znáte vůbec pojem KORUPCE??
A proč psi štěkají? Protože jim ta karavana rozdupala jejich jediné živobytí (zajišťovacím příkazem, nepřátelským převzetím, kleknutím FÚ).
Pořád nic??
Já vím......nic.......
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

4.12.2021 18:31 Reaguje na Pavel Hanzl
Tak podal jste to trestní oznámení? Ne?
Tak si dávejte majzla, aby ho za ty
pomluvy nepodal někdo jiný, protože
tvrdit o někom to, či ono bez důkazů
je trestné a věřte, že ti zbohatlíci
si svojí "čest" umí ohodnotit sakra
vysoko! Máte štěstí, že jsou tito
lidé většinou nad věci a vědí, že
při cestě každé karavany se nějaký
ten štěkající pes najde.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

4.12.2021 19:59 Reaguje na Břetislav Machaček
Jedinec, který považuje pracující poctivce za "štěkající psy" musí být zcala zákonitě zcela vadný a na vás je pěkně vidět, jaká sorta bábu obhajuje.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

4.12.2021 14:06 Reaguje na Břetislav Machaček
Já jsem životní optimista a proto doufám, že karavana už dokráčela a její dupot ohodnotí nezávislý a spravedlivý soud.
Odpovědět
PP

Petr Pekařík

5.12.2021 11:32 Reaguje na Pavel Hanzl
Výborně. Tak se vrátíme k jádru věci. Postříkaná pšenice na sporném pozemku Vám vadí , ale poškození porostů skupinkou pachatelů( s doznáním) už ne. Argument - poškozen byl údajný zloděj a patří mu to. Takže až se někdo rozhodne , že jste podle něj zloděj , může vám na domku zničit panely , rozbít okna apod. . Asi stejné uvažování.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

5.12.2021 16:25 Reaguje na Petr Pekařík
Zničenou pšenici měl řešit soud a počkozené obilí taky.
Pokud by ovšem naše OČTŘ fungovaly normálně, žádný bureš by nic nikde nepěstoval, antož by seděl v kriminále.

Jeho škody jsou v miliardách, kdežto u těch kluků pár stovek (účelově vytaženo na tisíc).
Odpovědět
pp

pavel peregrin

4.12.2021 20:36 Reaguje na Pavel Hanzl
Seznamte se nejdříve s fakty a potom teprve pište, celá věc je jinak.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

5.12.2021 09:39 Reaguje na pavel peregrin
Zkuste napsat jak. Faktů jsem četl z různých zdrojů dost a mluvil i s lidmi z Jevišovic.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

5.12.2021 14:44 Reaguje na Pavel Hanzl
Jestliže někdo oseje pozemek přes to, že mu na něj končí nájemní slouva, tak ten druhý mu pole klidně může spálit glyfosátem a přesně to se stalo. I v mém blízkém okolí proběhl takový případ s tím rozdílem že oprávněný vlastník si klidně počkal a sklidil si úrodu. Ale to je každého věc a spálení glyfosátem mělo asi ostatní vykuky varovat.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

5.12.2021 16:17 Reaguje na pavel peregrin
A dále- dost se divím, že se na to samé ptáte znovu, protože to se zde probíralo již před rokem a myslím, že p. Jiří S. vám to potvrdil s dovětkem, že postižený je ještě horší než Babiš.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

5.12.2021 16:22 Reaguje na pavel peregrin
Rada osel pole v době, kdy měl platnou podnájemní smlouvu a bába mu ji nevypověděl. Ty smlouvy se zrušily án blok s pozemkovou úpravou a NIKOHO nenapdalo, že je někdo tak kolosální svině.
Navíc si na to pole BÁBA vyčerpala ještě státní dotaci, což je další, zcela jasný podvod.
PROČ TO NEŘEŠIL SOUD???
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

5.12.2021 16:31 Reaguje na pavel peregrin
Určitě jste neviděl dokumet Matrix AB, nebo Selský rozum, asi jste nesledoval ten případ v Reportérech TV, u Wolnera byl asi dvakrát.
Radu oškubal jak kuře, stejně dopadli VŠICHNI jeho partneři, kteří s ním podnikali, stačí se podívat do politiky, jak dopadly strany, které ho podporovaly.
Ten chlap je regulérní psychopat a z jeho bačování se budeme léčit proktlatě dlouho.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

5.12.2021 10:22 Reaguje na pavel peregrin
Já jsem to pochopil taky jinak, než to prezentovala ČT,
ale nemíním dělat soudce jako p.Hanzl, neboť účel světí
prostředky a "pravda" je dnes prodejnou děvkou.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

5.12.2021 16:33 Reaguje na Břetislav Machaček
Pravda je "prodejná děvka" pouze ve vaší hlavě, která je postižena mužickým genem.
Ten blokuje pohled na realitu a neumožní nositeli poznat, co je pravda a co lež, protože ho to vůbec nezajímá.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

5.12.2021 17:20
Omlouvám se p. Hanzlovi a Graňákovi, že už nemíním odpovídat pod tímto
článkem na jejich dotazy, ale jejich příspěvky už nejsou ke konkrétní
kauze týkající se zničení cizího majetku "neznámými hrdiny". Být známí
a hájit se před soudem, tak je nebudu nazývat zbabělci a dál to řešit.
Řešil by to soud, kterému na rozdíl od obou diskutérů toto přísluší.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

5.12.2021 17:24 Reaguje na Břetislav Machaček
P.S.: Můžete mě napadnout pod jinými články, které taky komentuji,
když máte tu potřebu a prosím k tématu a věcně.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

5.12.2021 17:44 Reaguje na Břetislav Machaček
Tak jsem si pozorně přečetl celé vlákno s vámi a jaksi jsem nedohledal, kde vás napadám, to bych si prosil ještě z vaší strany objasnit. Předem děkuji za odpověď
Odpovědět
JV

Jarda Vesničan

5.12.2021 17:40 Reaguje na Břetislav Machaček
Po přečtení člámku a diskuze na Ekolistu bych navrhoval v diskuzích omezit počet příspěvků pro každého diskutujícího. Z článku o prokázané škodě, ale s ohledem na poškozenou firmu a osobu AB, se stal opět boj o politickém protivníkovi některých jeho oponentů, a tím o správnosti a schvalování takového jednání. Ale že se jedná v prvém případě o poškozování přírody, práce lidí, je podle některých omluvitelná. S velkým křikem se ozvou, že AB bere dotace apod. Když čtu komentáře a jsou tam podepsáni určití lidé, věřte že už to raději dál nechci číst. Tady totiž těmto lidem nejde o přírodu, ale o politiku, a to je podle mého špatně.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

5.12.2021 17:46 Reaguje na Jarda Vesničan
Poškození přírody na řepkovém poli?
Odpovědět
JV

Jarda Vesničan

5.12.2021 17:52 Reaguje na Jakub Graňák
Vám to stejně nedojde.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

5.12.2021 19:04 Reaguje na Jarda Vesničan
Tak určitě
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

6.12.2021 08:57 Reaguje na Jarda Vesničan
Přesně tak. Jakákoliv diskuse s těmito lidmi nemá smysl.
Podle nich je jakýkoliv cizí majetek tabu, mimo majetku
Babiše. Těmto lidem opravdu nemá cenu oponovat.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

9.12.2021 15:07 Reaguje na Břetislav Machaček
Jenže bába to především nakradl, to nás musí zajímat a hlavně OČTŘ, které to nezajímá vůbec a my se jen ptáme PROČ?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

9.12.2021 15:05 Reaguje na Jarda Vesničan
Bohužel, u nás politika rozhoduje vše, kolik máme v peněžence i jak mohutně devastujeme přírodu. Nejsme prostě standardní demokracie, tam je už vliv politiky daleko menší.
Odpovědět
MJ

Marcela Jezberová

6.12.2021 10:27
Vůbec nechápu, co má společného příslušnost poškozeného k jakémukoliv holdingu kohokoliv. Z hlediska práva jde o trestný čin, jehož škoda jde do stovek tísíc korun. Policie je tu od toho, aby trestný čin vyšetřila a pachatele předala soudu. V tomto případě je minimálně jeden z pachatelů znám, udělal dokonce osobní rozhovor s novináři a skupina pachatelů se k trestnému činu přiznala. Spravedlnost je jak známo slepá právě proto, aby spravedlivě soudila všechny. Uvědomte si, zde přítomní bojovníci za "vyšší pravdu", že pokud dovolíme policii selektovat, čí trestný čin ráčí vyšetřit a čí trestný čin prostě přehlédne, vytvoříme společnost, kde nebude vymahatelné právo nikoho a to ani vás, zde diskutujících. Klidně se tak může stát, že si kdokoliv usmyslí, že pro něj nejste dost dobří a začne vám dělat škody. A policie se na vás prostě vykašle, protože jste třeba zaměstnancem někoho, kdo není zrovna občansky oblíbený. Vše, co se v zemi děje, si vždy vyrobí její občané.
Odpovědět
 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist