Tiskové zprávy
Projekt Hope z.s.: Bude mít letošní rok 13 měsíců?
13. měsíc, tak se jmenuje kampaň, kterou na Mezinárodní den koček 8. srpna odstartuje na svém facebooku Projekt Hope z.s. – Šimonova pomocná tlapka. Spolek, který pomáhá kočkám v nouzi, je podporován množstvím drobných dárců. I kvůli nim a jejich vytrvalé snaze pomoct změnit smutný osud koček z ulice chce nyní k poskytnutí finančního daru podnítit firmy.
13. měsíc, tak se jmenuje kampaň, kterou na Mezinárodní den koček 8. srpna odstartuje na svém facebooku Projekt Hope z.s. – Šimonova pomocná tlapka. Spolek, který pomáhá kočkám v nouzi, je podporován množstvím drobných dárců. I kvůli nim a jejich vytrvalé snaze pomoct změnit smutný osud koček z ulice chce nyní k poskytnutí finančního daru podnítit firmy. Kampaň je přitom pojatá jako výzva: podaří se od firem získat stejně vysokou částku, na jakou se v průměru měsíčně „složí“ drobní dárci?
„Pro nás má velký význam třeba i padesátikoruna, kterou nám pošle někdo, komu přijde, že děláme potřebnou a smysluplnou věc,“ říká Vilma Havlínová, zakladatelka a místopředsedkyně spolku. „Má to i ohromnou symbolickou hodnotu. Je vidět, že tu jsou lidé, kteří prostě chtějí nějak přispět k tomu, aby příběhy našich kočičích svěřenců dostaly dobrý konec. Mám radost, že se nám tohle naše poslání daří naplňovat.“
Peníze od dárců putují na transparentní účet a jsou obratem použity na úhradu části výloh zejména za veterinární péči. „Když se v rámci kampaně podaří stejnou částku získat od firemních dárců, bude to pro nás jako dostat jeden měsíc v roce navíc,“ vysvětluje Vilma Havlínová název kampaně a dodává: „13. měsíc je šance na lepší život pro spoustu mazlíčků, se kterými se život nemazlil.“
13. měsíc, tak se jmenuje kampaň, kterou na Mezinárodní den koček 8. srpna odstartuje na svém facebooku Projekt Hope z.s. – Šimonova pomocná tlapka. Spolek, který pomáhá kočkám v nouzi, je podporován množstvím drobných dárců. I kvůli nim a jejich vytrvalé snaze pomoct změnit smutný osud koček z ulice chce nyní k poskytnutí finančního daru podnítit firmy. Kampaň je přitom pojatá jako výzva: podaří se od firem získat stejně vysokou částku, na jakou se v průměru měsíčně „složí“ drobní dárci?
„Pro nás má velký význam třeba i padesátikoruna, kterou nám pošle někdo, komu přijde, že děláme potřebnou a smysluplnou věc,“ říká Vilma Havlínová, zakladatelka a místopředsedkyně spolku. „Má to i ohromnou symbolickou hodnotu. Je vidět, že tu jsou lidé, kteří prostě chtějí nějak přispět k tomu, aby příběhy našich kočičích svěřenců dostaly dobrý konec. Mám radost, že se nám tohle naše poslání daří naplňovat.“
Peníze od dárců putují na transparentní účet a jsou obratem použity na úhradu části výloh zejména za veterinární péči. „Když se v rámci kampaně podaří stejnou částku získat od firemních dárců, bude to pro nás jako dostat jeden měsíc v roce navíc,“ vysvětluje Vilma Havlínová název kampaně a dodává: „13. měsíc je šance na lepší život pro spoustu mazlíčků, se kterými se život nemazlil.“
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk